понеділок, 12 січня 2015 р.

Статистика автолюбителя, рік 3й і 4й

Місяць тому минуло чотири року нашому акордику, і за традицією хотілося порахувати статистику. Хоча та статистика зважаючи на стрибки курсів валют містить чисто спортивний інтерес. Ну і може кому цікаво буде наскільки вартує чи не вартує купувати Honda Accord IIIV 2.0.

Отож, з ремонтів:
- На початку третього року поміняв гальмові колодки. Швидко зносились.
- Минулої зими по дурості вїхав на парковці в мерседес бампером. Ще раз пофарбував, все по каско.
- На крайньому 4-му ТО поміняв передні сайленблоки і задні втулки стабілізатора
- Рівняв диски, бо від частих попадань в ями вони трохи стали не круглими, навіть одне колесо почало спускати
- Заглючив парктронік (перестав включатись), виявилось що перегорів запобіжник
- Ще була пригода що після заміни батерейки в брелку сигналізації, машина перестала слухати брелок. Вирішилось перепрошивкою брелків. Їдете далеко - беріть з собою запасний брелок, або не користуйтесь сигналкою за кордоном.

Сумарно за 4 роки:
- 4800 літрів бензину (2250 за перші 2 роки, 2550 наступні)
- 52,000 км (за перші 2 роки 24,5 тис, за наступні 27,5)
- середній розхід  за 2 роки 9,27 л /100 км, практично не змінний
- сумарні витрати на пальне 58,720 грн, в середньому 1.13грн на кілометр
- середня сумарна ціна з врахуванням амортизації близько 2,2грн/км (якщо не враховувати інфляцію, то амортизація за 4 роки склала всього 60 тис грн.)

Тренд цін на бензин на заправках. Пік на межі років це за кордоном, в перерахунку на гривню




Витрати за 2 роки (в тис грн)
- бензин  34,9  (55%)
- парковка 9,6 (15%)
- каско 12 (19%)
- ТО і ремонт 6,9 (11%)

Загальна сума витрати за 2 роки майже така ж як і за перші 2 роки, що непогано зважаючи на знецінення гривні.

Витрати палива за крайню поїздку 6,8/100 (температура близько нуля, майже 600 км в Закарпаття і назад)




























На наступну зиму напевно треба буде вже міняти гуму, бо по ожеледиці вже трохи носить (зараз зимова Michelin X-Ice, 5-та зима, протектора ще дуже багато зважаючи на відносно невеликий пробіг). Наразі скористався порадою приспустити колеса до 1,8атм замість 2,3, для кращого зчеплення з дорогою.

Немає коментарів:

Дописати коментар